2017-05-22

Lietuvos ekonomikos augimas? Kokius ekonomikos vadovėlius skaito Grybauskaitė ir Skvernelis?


Mums nuolatos aiškina apie Lietuvos „ekonomikos augimą“. Aš kiekvieną dieną matau augančias kainas, kurios per kelis metus išaugo 3,45 karto, girdžiu apie tūkstančius bėgančių iš Lietuvos dėl blogų ekonomikos sąlygų, šiemet vien per 4 mėnesius iš Lietuvos oficialiai emigravo 23 tūkstančiai 193 žmonės, aš jaučiu, kaip lengvėja mano piniginė. Tai fizikiniai dydžiai, tai materialu, o štai bankų ir „laisvų“ rinkų gegučių (debilų) ir valdžios kukavimai man niekaip nesiriša su materijos sąvoka.

Štai ką aš išgirdau apie terminą „ekonomikos augimas“ kalbant rimtą ekonomistą prof.Valentiną Katasonovą, kai šis sumalė į miltus jų vyriausybės beraščių parašytą ir V.Putino pasirašytą Rusijos „Ekonominio saugumo strategiją“.

Apie „ekonomikos augimo“ terminą V.Katasonovas sako (13:10):



„Vakaruose jau skaitoma nepadoriu naudoti terminą „ekonomikos augimas“, nes jau senai visi padarė išvadą ir jie naudoja terminą vystymasis (development). Ekonomikos augimas tai permalimas žemės resursų, tai aplinkos teršimas, tai gamyba vienkartinių prekių ir produktų. Ekonomikos augimas tai terminas, kuris buvo išrastas, kad aptarnauti palūkininkų interesus. Ekonomikos augimas ir palūkininkai turi bendras šaknis. Terminą „ekonomikos augimas“ naudoja studentai, kurie perskaitė seną užsienio ekonomikos vadovėlį“.

O kokius vadovėlius skaito mūsų prezidentė ir premjeras? 




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą