2018-03-27

Masinės migracijos „pasiūla ir paklausa“. Vaclovo Klauso interviu



Buvęs Čekijos prezidentas (2003-2013) ir Čekijos premjeras (1993-1998) savo interviu Gatestone institutui, skirtame migracijos į ES problemai, pasakė, kad jis nuoširdžiai tiki į naciją-valstybę, todėl taip kritikuoja ES valdininkų ambicijas.


Klausas pasakė: „Aš netikiu į Europos sąjungą arba europinę integraciją. Tai mano starto pozicija. Man nacija-valstybė – tai vienintelis kelias į demokratiją.“

Jo žodžiais, demokratija negali egzistuoti kontinento lygyje, nekalbant apie visą pasaulį. Tuo požiūriu jis išreiškė solidarumą su JAV prezidentu Donaldu Trampu.

Kalbėdamas apie masinę imigraciją į Europą Vaclovas Klausas pasakė, kad „tai aiškiai ne stichinis procesas“, o yra „organizuota politinių Europos sąjungos elitų.“

„Jeigu jūs skaitėte mano knygą „Tautų perkraustymas“ (dar neišversta į anglų kalbą), jūs, tikriausiai, supratote, kad aš pabrėžiu skirtumą tarp masinės migracijos ir atskirų žmonių migracijos. Masinė migracija sukuria kultūrinius, socialinius ir politinius konfliktus, sukrėtimus ir įtampas. Tai susprogdina visuomenės struktūrą, kuri laipsniškai vystėsi daugelį šimtmečių, gali būti, net tūkstantmečių.“

„Masinė migracija, kurią mes stebime šiandien Europoje ne pavienė, atskiro žmogaus, bet minios, kolektyvo, grupės. Gailestingumas atžvilgiu individo, kenčiančio migranto, turi prasmę esant individualiai migracijai. Minia, masinis elgesys, nenusipelno tokio dėmesio. Nors, aš turiu priminti, kad aš ne prieš migrantus. Aš kovoju su Europos politiniu elitu, pradedant Žanu-Klodu Junkeriu ir Angela Merkel. Tai mano priešininkai, priešai.

Neturtingas žmogus iš Somalio ar Sirijos-tai ne mano priešas. Jis yra auka, o ne tiesiog auka situacijos jo šalyje, bet auka neteisingos prielaidos multikultūrinių europinių elitų, kurios organizuoja masinę imigraciją į Europą. Kaip ekonomistas, aš visada analizavau šią situaciją iš paklausos ir pasiūlos požiūrio taško. Paklausa masinei migracijai vyksta ne iš paprastų gyventojų pusės, o iš Europos valdininkų pusės. Masinės migracijos pasiūla iš migrantų pusės atsiranda tiktai dėl politikos, kuri nukreipta į Europos visuomenės pakeitimą,“ - pasakė Klausas.

Jo nuomone, „Europos elitos tikslas“... „sukurti naują Europos žmogų.“ „Jie suprato, kad jie nepajėgs jo padaryti iš jų turimos medžiagos. Žmonės, kaip jūs ir aš neteisingi žmonės, kad tapti nauju Europos žmogumi. Kai aš noriu išprovokuot Europos elitas, aš sakau, kad jos nori sukurti Homo bruxellarum.“


P.S. Sekančioje publikacijoje pateiksiu Vaclovo Klauso pasisakymų apžvalgą Europos tautų naikinimo tema






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą