2018-01-10

Kaip globalistinis Merkel režimas nuodija vaikų sąmonę


Vokietijos valstybinis vaikų kanalas KiKa gruodžio 17 dieną laidoje „Pažvelk į mano pasaulį“ parodė filmą apie nepilnametės vokietės Malvinos (16) ir suaugusio „pabėgėlio“ iš Sirijos (19), vardu Diaa, keistą „meilės istoriją“.


Šios laidos ir filmo tema – kultūriniai prieštaravimai tarp skirtingų civilizacijų atstovų. Musulmonas siras draudžia Malvinai nešioti trumpą sijoną ir glėbesčiuotis su geriausiu klasės draugu Paskaliu. „Ji priklauso man, ir aš priklausau jai. Tokia mano taisyklė“ - sako Diaa. Pora nuolatos ieško kompromisų: „Ji man svarbesnė, negu dėmesį atkreipiantys drabužiai“. Bet kada Diaa paklausė, ar Malvina nešios skarą, ji iš karto pasakė, kad jis jai netiks: „Man kilo nemalonus jausmas. Ko jis tuo siekia? Tai tik pradžia? Kas seks po to?“ Malvina liovėsi valgyti kiaulieną, nes Diaa - musulmonas: „Jis pasakė, kad tai ne labai gera mėsa.“ Bet Malvina irgi turi savo ribas, ji nepriims islamo ir nenešios skaros: „Aš krikščionė. Ir aš už emancipaciją“. Diaa nori kuo greičiau susituokti su mergina.

Taip jau nutiko, kad šio tautų, kultūrų ir rasių sumaišymą propaguojantis kino šlamštas buvo rodomas po kraupios tragedijos Vokietijoje, kai 15 metų vokietę Mia papjovė ją nesėkmingai merginęs gerokai vyresnis afganas.

AfD reakcija

Dr. Dirk Spaniel Feisbuke pasakė, kad tai „nepakenčiama ir pavojinga propaganda valstybinėse MIP“. Jis pavadino laidą „neatsakinga manipuliacija ir jaunimo indokrinacija“ ir pateikė pavyzdį minėtos 15-metės Mios, kurią nužudė jos buvęs draugas afganas. Žudikas buvo žymiai vyresnis už mergaitę.

Iš pradžių siras Diaa buvo pristatomas, kaip Malvinos bendraamžis, bet vėliau Diaą padarė 19 metų. Jei pridėtų jam dar kokių 10 metų - būtų visai arti tiesos.

Portale Pi-news rašoma: „ Diaa sako: „Aš išaugau arabų-islamo kultūroje. Aš tikiu į mano religiją ir kultūrą. Religija parodo tau taisykles, kurių tu turi laikytis, tai gyvenimo principas. Be religijos nėra taisyklių, reiškia nėra gyvenimo.“


Kadangi Kika nusikalstamai tyli, mes turime įspėti Malviną ir visas vokiečių mergaites, ką reikią žinoti, kad greitai nepatirtumėte kartų nusivylimą. Islamo taisyklės moterims griežtos: kai tik ji išteka už musulmono, jis tampa aukštesnis už ją. Jeigu jam nepaklūstama, jis privalo jus mušti (Sura 4, Аjat 34). Seksualiai jūs turite jam paklusti bet kuriuo laiku pagal jo norą (Sura 2, Ajat 223). Apie išsiskyrimą nereikia net galvoti iš viso, tai įvyko su Mia iš Kandel miesto.“

Pi-news rašoma, kad „Vokietija juda islamo respublikos siaubo kryptimi.“ Vokiečiai reiškia aktyvų protestą prieš šio Gebelso propaganda pagrįsto filmo rodymą vokiečių vaikams.







Komentarų nėra:

Rašyti komentarą