2017-02-17

Donaldas Trampas: Aš su dideliu džiaugsmu sutarčiau su Rusija (spaudos konferencijos video)


JAV prezidentas Donaldas Trampas: Ką gi, manau, kad viena iš priežasčių, dėl kurių aš šiandien čia, kad pranešti, kad viskas, ką jūs rašote apie mane ir Rusiją, - tai išsigalvojimai. Išsigalvojimai! Ir, tarp kitko, būtų šaunu, jeigu mes galėtume susitarti su Rusija. Na, tai taip, kad jūs suprastumėte. 

Rytoj jūs, žinoma, parašysite: „Donaldas Trampas nori taikytis su Rusija. Tai siaubinga!“ Bet tai ne siaubinga. Tai gerai. Tai Hilari Klinton pabandė perkrauti santykiu. Tai ji atidavė Rusijai 20 procentų amerikietiško urano. Jūs gi žinote, kas yra uranas, tiesa? Iš jo daro daiktą, kuris vadinamas branduoliniu ginklu. Daug ką daro iš urano, įskaitant kai kuriuos blogus daiktus. 

Bet kažkodėl apie tai niekas nekalba! Asmeniškai aš nieko nepadariau Rusijai. Nieko! Hilari Klinton atidavė jiems 20 procentų mūsų urano. Hilari Klintos surengė perkrovimą, atsimenate? Dėl šito kvailo plastikinio mygtuko mes visi atrodėme krūvele kvailių. Štai, pažiūrėkite. Jis žiūrėjo į ją toks, kad, velniai rauk, ji kalba su tuo pigiu plastmasiniu mygtuku?

Hilari Klinton… Tai buvo perkrovimas. Atsimenate perkrovimą? Bet jeigu aš tuo užsiimu, aš blogas. Jeigu jūs norite sutarti su Rusija, tai juk gerai. Pas mus komandoje yra gana gabus žmogus, Reksas Tillersonas, kuris artimiausiu metu susitiks su Rusijos puse. Ir aš jam pasakiau: „Žinai, kad iš politikos taško, man tai ne geriausias variantas“. Geriausia, ką aš galėjau padaryti, tai šauti į tą laivą buvusį 30 mylių nuo mūsų pakrantės. 

Ir visi Amerikoje tada pasakytų: „Tai kieta!“ Be tai ne taip. Tai ne kieta! Aš su dideliu džiaugsmu sutarčiau su Rusija. Mes turėjome daugybę prezidentų, kurie nėjo tuo keliu. Ir kas su mumis įvyko?! Pažiūrėkite, kas su mumis įvyko! Taip kad, jeigu aš pajėgsiu — man patinka susitarti, aš iš tiesų tame geras. Bet įmanoma, aš nepajėgsiu sutarti su Putinu. 

Pilnai įmanoma. Bet aš norėjau pasakyti jums, kad visi šie jūsų siaubingi, feikiniai reportažai stipriai apsunkina mano tikslą susitarti su Rusija. Galimas daiktas, Putinas, sėdėdamas už savo stalo, pasakys: „Žinote, aš matau, kas vyksta JAV, aš įdėmiai tai stebiu. Prezidentas Trampas niekada negalės sutarti su Rusija dėl to spaudimo, kurį į jį daro su šia feikine istorija“. Suprantama?

Ir labai gaila, nes jei mes galėtume susitarti su Rusija ir, prie to, su Kinija ir Japonija — ir bendrai su visais, tai būtų pozityviu, o ne negatyviu žingsniu. 






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą